Jytte vender tilbage
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702297690
Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.
I bogen finder du blandt andet ud af:
- Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt
- Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede
- Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)
- Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’
- Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet
- Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs
Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.
| Undertitel | Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds |
|---|---|
| Forfatter | Morten Münster |
| Forlag | Gyldendal Business |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Forretningsstrategier, Ledelse: lederskab og motivation, Organisationsteori og organisationspsykologi |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 1. sep. 2020 |
| Sideantal | 352 |
| Bredde | 145 |
| Højde | 212 |
| Dybde | 30 |
| Vægt | 545 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 19. okt. 2020 |
| Oplag | 3 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-10 | 8702297690 |
| EAN | 9788702297690 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Kenneth Schultz |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




