Jytte vender tilbage
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702297690
Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.
I bogen finder du blandt andet ud af:
Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt
Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede
Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)
Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’
Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet
Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs
Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.
Undertitel | Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds |
---|---|
Forfatter | Morten Münster |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Forretningsstrategier, Ledelse: lederskab og motivation, Organisationsteori og organisationspsykologi |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. sep. 2020 |
Sideantal | 352 |
Bredde | 145 |
Højde | 212 |
Dybde | 30 |
Vægt | 545 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 19. okt. 2020 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8702297690 |
EAN | 9788702297690 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Kenneth Schultz |
Illustreret i farver/sh | Nej |