Kampagner

Af: Søren Bechmann
150,00 kr
På lager
ISBN
9788776757335
  Denne praktisk anlagte lærebog er målrettet faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen, og den giver indsigt i den daglige arbejdsgang på reklamebureaet. Den er også velegnet i forbindelse med andre studier, der beskæftiger sig med planlægning af kommunikation - og i den praktiske verden i marketingafdelinger og reklamebureauer.   Den studerende får således indsigt i den praktiske side af et kunde-bureausamarbejde. Bogen rummer omfattende tjeklister, der giver et praktisk indblik i dialogen mellem kunde/marketingafdeling og reklamebureau.   Bogen er disponeret således, at den på logisk og kronologisk vis bevæger sig gennem processen fra bl.a. opsamling af briefing, tidsplan og budget via planning, budskabsudformning og kampagneudarbejdelse, til præsentation, implementering og evaluering.
Specifikationer
Undertitel - planlægning og gennemførelse
Forfatter Søren Bechmann
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 31. mar. 2009
Sideantal 120
Første udgave 2009
Oplagsdato 31. mar. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776757335
ISBN-10 8776757335
EAN 9788776757335
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.