Kan elever arbejde problemorienteret med kilder i historie?
98,75 kr
På lager
ISBN
9788793663121
Rapporten “Kan elever arbejde problemorienteret med kilder i historie?” gør rede for aktionsforsknings- og udviklingsprojektet “Elevgenerede læremidler” samt skitserer ideer, forslag og anbefalinger, som kan udledes af de gennemførte aktioner. Som afslutning indeholder rapporten konkrete forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, så elevernes undersøgelses- og metodiske kompetencer styrkes.
Rapporten er relevant for lærere, der underviser i historie og andre kulturfag i grundskolen, studerende på læreruddannelsen med historie som undervisningsfag og for forskere og andre, der interesserer sig for elevernes læreprocesser.
Forfatter | Dorthe Godsk Larsen, Rikke Alberg Peters, Jens Aage Poulsen, Christina Louise Sørensen |
---|---|
Forlag | Historia |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 16. maj 2018 |
Sideantal | 112 |
Bredde | 148 |
Højde | 297 |
Dybde | 14 |
Vægt | 200 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 16. maj 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788793663121 |
ISBN-10 | 8793663129 |
EAN | 9788793663121 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Jack J. Frederiksen |
Illustreret i farver/sh | Nej |