Kan elever arbejde problemorienteret med kilder i historie?
98,75 kr
På lager
ISBN
9788793663121
Rapporten “Kan elever arbejde problemorienteret med kilder i historie?” gør rede for aktionsforsknings- og udviklingsprojektet “Elevgenerede læremidler” samt skitserer ideer, forslag og anbefalinger, som kan udledes af de gennemførte aktioner. Som afslutning indeholder rapporten konkrete forslag til, hvordan undervisningen kan tilrettelægges, så elevernes undersøgelses- og metodiske kompetencer styrkes.
Rapporten er relevant for lærere, der underviser i historie og andre kulturfag i grundskolen, studerende på læreruddannelsen med historie som undervisningsfag og for forskere og andre, der interesserer sig for elevernes læreprocesser.
| Forfatter | Dorthe Godsk Larsen, Rikke Alberg Peters, Jens Aage Poulsen, Christina Louise Sørensen |
|---|---|
| Forlag | Historia |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 16. maj 2018 |
| Sideantal | 112 |
| Bredde | 148 |
| Højde | 297 |
| Dybde | 14 |
| Vægt | 200 |
| Første udgave | 2018 |
| Oplagsdato | 16. maj 2018 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788793663121 |
| ISBN-10 | 8793663129 |
| EAN | 9788793663121 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Jack J. Frederiksen |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





