Key Account Manager

Af: Torben Ulrich, Mogens Bjerre & Jens Refshøj
198,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776643270
Markedssituationen kræver, at sælgerne er godt forberedte, når de møder kunderne. Den øgede grad af professionalisme gælder både ved det første møde med den potentielle kunde, og når det handler om perspektivet og det langsigtede samarbejde.

Sælgeren vil i bogen blive udfordret og inspireret med en lang række værktøjer, anbefalinger og metoder, der vil anspore salget til ny og ekstra kraft. Et af nøglebudskaberne fra tre af de mest erfarne eksperter i Danmark, når det gælder salg, er, at sælgerne i stadig stigende grad skal sætte fokus på kundens udbytte - gennem en langt dybere forståelse af kundens forretningsmæssige situation. Således opbygges og understøttes de langvarige relationer, der kan løfte en kunde til en key account - en nøglekunde.

Key Account Manager giver en lang række redskaber til, hvordan salgsafdelingen, salgsteamet og den enkelte sælger både praktisk og mentalt forbereder sit samarbejde med de prioriterede kunder. Bogen giver et godt overblik over de udfordringer fremtidens "tunge sælger", key account manageren, står over for, og en række bud på, hvordan salg og samarbejde kan løftes til nye højder!
Specifikationer
Forfatter Torben Ulrich, Mogens Bjerre & Jens Refshøj
Forlag L&R Business
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. nov. 2008
Sideantal 143
Bredde 130
Højde 175
Dybde 13
Vægt 177
Første udgave 2008
Oplagsdato 15. apr. 2009
Oplag 2
Udgave 1
Serie Kort til viden
ISBN-13 9788776643270
ISBN-10 8776643271
EAN 9788776643270
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.