Kina Sweet & Sour

Af: Christina Boutrup
300,00 kr
500
ISBN
9788702126082
Danske virksomheder producerer, sælger og udvikler allerede i Kina. Men hvad bliver det næste skridt? Mød nogle af de mest succesfulde danske erhvervsfolk i Kina, lær af deres dyrt købte erfaringer og få deres bud på den næste bølge, som allerede er i gang.   Kina er en uundgåelig del af danske virksomheders fremtid. Verdensbilledet er ved at vende, og det er sandsynligt at flere danske virksomheder om få år er ejet af kinesere. Men det skal ikke afholde danske virksomheder fra at gøre Kina til omdrejningspunkt for deres globale strategier. Der er nemlig ingen vej uden om. Derfor skal vi engagere os på alle planer og sørge for at få en bid af den voksende kinesiske lagkage.   I Sweet & Sour kan du blandt andre møde de to danskere bag Bestsellers milliard-forretning med op mod 3.000 modebutikker i Kina - Dan Friis og Allan Warburg, som i fællesskab har skabt en af de største succeshistorier i Kina og for første gang deler ud af deres personlige erfaringer og forretningshemmeligheder.   Andre har været mere uheldige. Carlsberg er for eksempel blevet udråbt som miljøsvin i kinesiske medier, og Arla endte i centrum af Kinas største mælkeskandale.   At lave forretninger i Kina er som en sursød sovs, der på en gang smelter på tungen og efterlader en bitter eftersmag, men alligevel er en uundværlig del af et godt kinesisk måltid    
Specifikationer
Undertitel Erfaringer fra danskere, der tør satse på Kina
Forfatter Christina Boutrup
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Globalisering, Industri og industrielle studier, International økonomi, Kina
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. feb. 2012
Sideantal 225
Bredde 140
Højde 220
Dybde 22
Vægt 406
Første udgave 0
Oplagsdato 22. feb. 2012
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788702126082
ISBN-10 8702126082
EAN 9788702126082
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.