Klagehåndtering

Af: Nicolai Simon Worsøe
298,75 kr
På lager
ISBN
9788750062417

Klager er uundgåelige for enhver servicevirksomhed. Men de færreste bryder sig om at modtage klager! Fordi det er ubehageligt. Fordi det er svært. Fordi det involverer så mange aspekter af virksomheden, fra produkt over kommunikation til strategi og ledelse. Knækker man koden til at håndtere klager ordentligt, gemmer klagehåndtering til gengæld på et kæmpe potentiale. 

Klagehåndtering – fra teori til praksis er en lærebog og guide til at håndtere klager i en servicevirksomhed. Bogen er bygget op omkring fire temaer: klagehåndteringspsykologi, klagehåndtering i praksis, strategisk klagehåndtering samt online klagehåndtering og omdømme. 

Klagehåndtering – fra teori til praksis henvender sig til ledere og medarbejdere i servicebranchen. Den kan bl.a. benyttes som lærebog på serviceøkonom- og receptionistuddannelserne og på masteruddannelsen Hospitality Management.

Specifikationer
Undertitel Fra teori til praksis
Forfatter Nicolai Simon Worsøe
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Kundeservice, Serviceerhverv
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. jan. 2024
Sideantal 228
Bredde 153
Højde 228
Dybde 20
Vægt 406
Første udgave 2024
Oplagsdato 15. jan. 2024
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8750062417
EAN 9788750062417
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.