Kolind kuren
150,00 kr
500
ISBN
9788776921163
En fremragende og nytænkende rejsefører på vejen fra traditionel til fremtidssikret organisation - og en bog, der giver svaret på, hvorfor succes alt for ofte er roden til fiasko.
En af dansk erhvervslivs "tunge drenge", Lars Kolind, sætter med en blanding af tankevækkende provokationer og gode argumenter fokus på årsagerne til stagnation - og mulighederne for vækst og udvikling.
KOLIND KUREN giver læseren en enestående mulighed for at teste, om man selv er blevet døv for nye idéer eller er stivnet i bureaukrati - og redskaberne til at begynde på en frisk. Hvad enten man er administrerende direktør, medarbejder, selvstændig, studerende - eller blot nysgerrig med lyst til ny inspiration.
Bogen er en håndsrækning til alle, der interesserer sig for ledelse - men den er ikke for de forandringssky. Den er tværtimod en gyser for alle, der tror, at her går det godt.
KOLIND KUREN er allerede godt på vej til at blive en international succes og udkommer samtidig i USA på det prestigefyldte forlag, Wharton School Publishing.
Fra forordet:
Hvorfor overser topledere konsekvent det forhold, at succes ikke varer evigt - og hvorfor holder en ledelse fast i arbejdsformer og forretningsmodeller, som omverdenen for længst har indset er forældede?
En af dansk erhvervslivs "tunge drenge", Lars Kolind, sætter med en blanding af tankevækkende provokationer og gode argumenter fokus på årsagerne til stagnation - og mulighederne for vækst og udvikling.
KOLIND KUREN giver læseren en enestående mulighed for at teste, om man selv er blevet døv for nye idéer eller er stivnet i bureaukrati - og redskaberne til at begynde på en frisk. Hvad enten man er administrerende direktør, medarbejder, selvstændig, studerende - eller blot nysgerrig med lyst til ny inspiration.
Bogen er en håndsrækning til alle, der interesserer sig for ledelse - men den er ikke for de forandringssky. Den er tværtimod en gyser for alle, der tror, at her går det godt.
KOLIND KUREN er allerede godt på vej til at blive en international succes og udkommer samtidig i USA på det prestigefyldte forlag, Wharton School Publishing.
Fra forordet:
Hvorfor overser topledere konsekvent det forhold, at succes ikke varer evigt - og hvorfor holder en ledelse fast i arbejdsformer og forretningsmodeller, som omverdenen for længst har indset er forældede?
Undertitel | fra bureaukrati til vækst |
---|---|
Forfatter | Lars Kolind |
Forlag | Jyllands-Posten |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 6. nov. 2007 |
Sideantal | 287 |
Bredde | 153 |
Højde | 227 |
Dybde | 24 |
Vægt | 518 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 6. nov. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788776921163 |
ISBN-10 | 8776921166 |
EAN | 9788776921163 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Lars Kolind |
Illustreret i farver/sh | Nej |