Kommunikation i multimediedesign

Af: David Engelby;Anne Mette Busch;Gunhild Marie Andersen;Torben Larsen
430,00 kr
På lager
ISBN
9788741261683

Kommunikationsfaget favner bredt, og det er også et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.

I denne 2. udgave er bogen blevet styrket på flere felter. Hele det mediesociologiske område er blevet udvidet, mødeforberedelse er beskrevet mere indgående og de iterative metoder er blevet opdaterede. Desuden er bogen generelt blevet opdateret til udviklingen på området, og der er fx nye arbejdsøvelser.

Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.

Bogen er en grundbog til faget kommunikation og formidling på multimediedesigneruddannelsen. Den henvender sig desuden til beslægtede uddannelser, hvor multimediedesign også indgår. Det gælder fx uddannelsen til datamatiker, webintegrator, designteknolog, mediegrafiker samt professionsbacheloren i webudvikling og e-konceptudvikling.

Specifikationer
Forfatter David Engelby;Anne Mette Busch;Gunhild Marie Andersen;Torben Larsen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 18. feb. 2015
Sideantal 352
Bredde 174
Højde 246
Dybde 18
Vægt 686
Første udgave 2011
Oplagsdato 10. jan. 2022
Oplag 2
Udgave 2
ISBN-13 9788741261683
ISBN-10 8741261683
EAN 9788741261683
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.