Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring Metoder og modeller

350,00 kr
500
ISBN
9788759308196
Bogen redegør for nogle af de problemer, der kan opstå når reklame og medie skal planlægges. Bogen er en ajourføring og udvidelse af bogen Medieplanlægning: metoder og mediestruktur i Danmark og indfører læseren i de mange forskellige modeller, metoder og data, der benyttes til at løse disse problemstillinger, samt de mange mediegrupper som findes i Danmark.
Specifikationer
Undertitel Metoder og modeller
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Ingen
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. sep. 2001
Sideantal 337
Bredde 171
Højde 240
Dybde 21
Vægt 647
Første udgave 0
Oplagsdato 25. sep. 2001
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788759308196
ISBN-10 8759308192
EAN 9788759308196
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.