Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring Metoder og modeller
350,00 kr
500
ISBN
9788759308196
Bogen redegør for nogle af de problemer, der kan opstå når reklame og medie skal planlægges. Bogen er en ajourføring og udvidelse af bogen Medieplanlægning: metoder og mediestruktur i Danmark og indfører læseren i de mange forskellige modeller, metoder og data, der benyttes til at løse disse problemstillinger, samt de mange mediegrupper som findes i Danmark.
Undertitel | Metoder og modeller |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Ingen |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. sep. 2001 |
Sideantal | 337 |
Bredde | 171 |
Højde | 240 |
Dybde | 21 |
Vægt | 647 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 25. sep. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788759308196 |
ISBN-10 | 8759308192 |
EAN | 9788759308196 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |