Kommunikation - medier, journalistik og reklame
350,00 kr
555
ISBN
9788778816757
Kommunikation - medier, journalistik og reklame er en grundbog til alle uddannelser, der beskæftiger sig med kommunikation.
Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den.
Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet.
Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion.
Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.
Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den.
Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet.
Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion.
Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.
| Forfatter | Claus Bangsholm |
|---|---|
| Forlag | Erhvervsskolernes Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Forskning og information: generelt, Medievidenskab |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | EF |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 191 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2001 |
| Oplagsdato | 5. jan. 1 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 2 |
| ISBN-13 | 9788778816757 |
| ISBN-10 | 8778816750 |
| EAN | 9788778816757 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



