Kommunikation - medier, journalistik og reklame

Af: Claus Bangsholm
350,00 kr
555
ISBN
9788778816757
Kommunikation - medier, journalistik og reklame er en grundbog til alle uddannelser, der beskæftiger sig med kommunikation.

Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den.

Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet.

Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion.

Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.
Specifikationer
Forfatter Claus Bangsholm
Forlag Erhvervsskolernes Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Forskning og information: generelt, Medievidenskab
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition EF
Udgivelsesdato 5. jan. 1
Sideantal 191
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2001
Oplagsdato 5. jan. 1
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788778816757
ISBN-10 8778816750
EAN 9788778816757
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.