Kommunikation - medier, journalistik og reklame
350,00 kr
555
ISBN
9788778816757
Kommunikation - medier, journalistik og reklame er en grundbog til alle uddannelser, der beskæftiger sig med kommunikation.
Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den.
Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet.
Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion.
Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.
Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den.
Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet.
Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion.
Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.
Forfatter | Claus Bangsholm |
---|---|
Forlag | Erhvervsskolernes Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Forskning og information: generelt, Medievidenskab |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | EF |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 191 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788778816757 |
ISBN-10 | 8778816750 |
EAN | 9788778816757 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |