Kommunikation og salgskanaler
Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.
Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel
Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.
Forfatter | Ole E. Andersen;Poul K. Faarup |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Salg og marketing |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. sep. 2020 |
Sideantal | 272 |
Bredde | 174 |
Højde | 240 |
Dybde | 18 |
Vægt | 675 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 10. sep. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8702308624 |
EAN | 9788702308624 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |