Kommunikation og salgskanaler

Af: Ole E. Andersen;Poul K. Faarup
480,00 kr
På lager
ISBN
9788702308624

Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.

Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel

Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Specifikationer
Forfatter Ole E. Andersen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal
Indbinding Hardback
Thema koder For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Salg og marketing
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. sep. 2020
Sideantal 272
Bredde 174
Højde 240
Dybde 18
Vægt 675
Første udgave 0
Oplagsdato 10. sep. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8702308624
EAN 9788702308624
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.