Kommunikation og strategier på Internettet

Af: Lene Rosenmeier
168,75 kr
500
ISBN
9788750036821
Kommunikation på internettet kombinerer de muligheder, der er kendt fra andre medier, og alligevel er det noget helt for sig selv. Denne bog giver læseren en forståelse for internettet som medie og en systematisk indføring i, hvordan virksomheder og organisationer bør arbejde strategisk med professionelle hjemmesider. Bogen beskriver detaljeret processen med at udvikle og vedligeholde en velfungerende hjemmeside.

Bogen er egnet til undervisningsbrug, men kan også fungere som opslagsbog i det praktiske arbejde med hjemmesider. Målgruppen er derfor såvel kommende som nuværende kommunikationsmedarbejdere, webmastere, webredaktører og andre, der måtte komme til at arbejde med virksomheders hjemmesider.

Forfatteren, Lene Rosenmeier, er jurist og journalist og har bl.a. som kommunikationsmedarbejder i Frederiksværk Kommune og informationskonsulent i Finanssektorens Arbejdsgiverforening specialiseret sig i kommunikation og formidling via internettet.
Specifikationer
Undertitel En grundbog i arbejdet med virksomheders hjemmesider
Forfatter Lene Rosenmeier
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Ukendt
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 8. maj 2002
Sideantal 110
Bredde 174
Højde 240
Dybde 11
Vægt 255
Første udgave 0
Oplagsdato 8. maj 2002
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788750036821
ISBN-10 8750036823
EAN 9788750036821
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.