Kommunikation skaber din organisation

Af: Heidi Hansen
297,50 kr
553
ISBN
9788741254203
Kommunikation i organisationer er formålskommunikation. Formålet kan være at lede og styre, regulere, overtale, informere, motivere, videndele, brande m.m. Organisationskommunikation som begreb dækker over mange forskellige dicipliner som fx, intern kommunikation, krisekommunikation, værdikommunikation, storytelling og public relations m.m. I bogen gribes der fat i de mest grundlæggende og centrale aspekter af organisationskommunikation. Bogen introducerer den grundlæggende teori og mange praktiske eksempler bruges til at vise, hvordan opgaver kan gribes an. Målgruppen er studerende på bachelor-  og diplomuddannelser, KVU uddannelser og efteruddannelseskurser. Bogen kan også læses af praktikere, der ønsker at sætte sig ind i det specifikke emne.  
Specifikationer
Forfatter Heidi Hansen
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 11. mar. 2011
Sideantal 334
Bredde 0
Højde 0
Vægt 0
Første udgave 2011
Oplagsdato 18. nov. 2013
Oplag 4
Udgave 1
Recall To 11. apr. 2014
Recall From 12. mar. 2014
ISBN-13 9788741254203
ISBN-10 8741254203
EAN 9788741254203
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.