Kommunikation skaber din organisation
297,50 kr
553
ISBN
9788741254203
Kommunikation i organisationer er formålskommunikation. Formålet kan være at lede og styre, regulere, overtale, informere, motivere, videndele, brande m.m. Organisationskommunikation som begreb dækker over mange forskellige dicipliner som fx, intern kommunikation, krisekommunikation, værdikommunikation, storytelling og public relations m.m. I bogen gribes der fat i de mest grundlæggende og centrale aspekter af organisationskommunikation. Bogen introducerer den grundlæggende teori og mange praktiske eksempler bruges til at vise, hvordan opgaver kan gribes an. Målgruppen er studerende på bachelor- og diplomuddannelser, KVU uddannelser og efteruddannelseskurser. Bogen kan også læses af praktikere, der ønsker at sætte sig ind i det specifikke emne.
Forfatter | Heidi Hansen |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 11. mar. 2011 |
Sideantal | 334 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 18. nov. 2013 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
Recall To | 11. apr. 2014 |
Recall From | 12. mar. 2014 |
ISBN-13 | 9788741254203 |
ISBN-10 | 8741254203 |
EAN | 9788741254203 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |