Kompendium i Markedsføringsret
198,75 kr
96
ISBN
9788791433634
Kompendiets fokus er primært på den markedsføringsretlige regulering, der findes i Markedsføringsloven (MFL). Markedsføringsret er imidlertid andet og mere end MFL. Kompendiet giver derfor også et overblik over den særregulering, der i øvrigt findes på det markedsføringsretlige område, således at der skabes et komplet, samlet overblik over alle de markedsføringsretlige regler. Der er lagt særlig vægt på at skabe en grundlæggende forståelse af retsområdet, fordi kompendiet primært er rettet til studerende og dermed personer, der stifter bekendtskab med retsområdet for første gang (eller som i hvert fald er i en læringsfase). Kompendiet henvender sig også til alle andre, som beskæftiger sig med fagområdet, herunder i praksis, og som ønsker et hurtigt overblik over og en nem indføring i stoffet. Kompendiet understøttes af hjemmesiden www.beyerlaw.dk, som indeholder opdateringer og tilføjelser til kompendiet. Siden indeholder endvidere links til lovgivning, retspraksis og andre markedsføringsretlige kilder.
Forfatter | Rasmus Beyer |
---|---|
Forlag | SB Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsret |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jun. 2009 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 146 |
Højde | 208 |
Dybde | 12 |
Vægt | 298 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 1. jun. 2009 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791433634 |
ISBN-10 | 8791433630 |
EAN | 9788791433634 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |