Kompendium i Marketing Management
228,75 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788793088306
Dette kompendium indeholder en gennemgang af de mest anvendte teorier, modeller, strategier og eksempler inden for fagområdet marketing management. Kompendiet giver et helhedsmæssigt overblik over marketing management, og er bygget op omkring den nyest udgave af bogen "Marketing Management" af Philip Kotler. Kompendiet gennemgår bl.a. følgende emner.
- Marketing research
- Kundeværdi og loyalitet
- Segmentering af markeder
- Positioneringsstrategier
- Vækststrategier
- Produktudvikling
- E-marketing
Kompendiet er udgivet af Aspiri A/S, der er en manuduktions- og forlagsvirksomhed, som har udbudt eksamensforberedende kurser siden 1993. Vores kurser har hjulpet mere end 250.000 kursister sikkert gennem eksamenerne på HD, Akademiuddannelsen, cand. merc., Ha, finansøkonom, statskundskab, polit., gymnasiale og mange andre uddannelser.
Undertitel | Teorier, modeller og eksempler |
---|---|
Forfatter | Lars Østergaard Sunesen |
Forlag | Aspiri |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 31. dec. 2020 |
Sideantal | 197 |
Vægt | 341 |
Første udgave | 2020 |
Oplagsdato | 31. dec. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
Serie | Kompendium |
ISBN-10 | 8793088302 |
EAN | 9788793088306 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |