Kreative rum

Af: Peter Holdt Christensen
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788741258591
  Kreativitet kan vi aldrig få nok af. Vi skal hele tiden være kreative, ikke mindst på arbejdspladsen, for det kreative er langt bedre end det som allerede findes. Det kreative kan nemlig være en god forretning. En af de måder organisationer forsøger at stimulere kreativitet på er gennem indretning og dimensionering af arbejdspladsens fysiske rum. Med udgangspunkt i en analyse og diskussion af, hvad kreativitet er, og hvordan kreativitet stimuleres, forklares hvorfor disse kreative rum ser ud som de gør – og om de overhovedet stimulerer kreativiteten i organisationer. Bogens målgruppe er videregående uddannelser og efteruddannelser hvor kreativitet, ledelse og organisation indgår som en del af pensum. Bogen er også for den interesserede praktiker, der ønsker en bedre forståelse af hvad kreativitet er, og ikke mindst hvorvidt kreative rum virker.    
Specifikationer
Forfatter Peter Holdt Christensen
Forlag Gyldendal
Indbinding Bog
Thema koder For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. jun. 2014
Sideantal 236
Bredde 128
Højde 222
Dybde 18
Vægt 256
Første udgave 0
Oplagsdato 25. jun. 2014
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788741258591
ISBN-10 8741258591
EAN 9788741258591
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.