Krisekommunikation

Af: Orla Vigsø
150,00 kr
På lager
ISBN
9788759319314
Kriser fylder meget i medierne; fra naturkatastrofer til politikere der bliver fanget i at lyve til virksomheder, der berettiget eller uberettiget kommer ud i et stormvejr. Denne bog handler om organisationer i krise, og hvordan der kommunikeres i disse situationer hvem der kommunikerer, hvorfor og hvordan. Bogen er en introduktion til, hvordan forskningen forstår og undersøger kriser og krisekommunikation. Krisekommunikationsforskningens mål er at bidrage til en bedre forståelse af kommunikationssituationen, hvad der påvirker den, tolkningen af kommunikationen samt af de samfundsmæssige konsekvenser. Bogen henvender sig til kommunikations- og mediestuderende, men kan også være af interesse for mange andre, der ønsker en kort introduktion til krisekommunikation. 
Orla Vigsø er uddannet i Århus, tidligere professor i retorik, nu ansat ved Institut for journalistik, medier og kommunikation, Göteborgs Universitet.
Specifikationer
Forfatter Orla Vigsø
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. jun. 2015
Sideantal 123
Bredde 155
Højde 230
Dybde 8
Vægt 223
Første udgave 0
Oplagsdato 15. jun. 2015
Oplag 1
Udgave 1
Serie Kort og præcist om medier og kommunikation
ISBN-13 9788759319314
ISBN-10 8759319313
EAN 9788759319314
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.