Kundeorientering
248,75 kr
På lager
ISBN
9788771920239
KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer.
Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.
Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.
Undertitel | 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler |
---|---|
Forfatter | Klaus Lund |
Forlag | PubliShare |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 11. jan. 2017 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 152 |
Højde | 220 |
Dybde | 11 |
Vægt | 380 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 11. jan. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771920239 |
EAN | 9788771920239 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |