Kvalitetsledelse efter ISO 9001
378,75 kr
På lager
ISBN
9788757125603
Kvalitetsledelse efter ISO 9001 byder på uundværlige tips og ideer til de nøglepersoner, der arbejder med at etablere, vedligeholde eller certifi cere et kvalitetsstyringssystem.
Læs hvad ISO 9001- standarden og kvalitetsbegrebet betyder i praksis for virksomhed, ansatte og ledelse. Læs hvordan man griber kvalitetsstyringen an i praksis uden at drukne i papir og bureaukrati, og hvordan man vælger sin eventuelle konsulent og det certifi cerende organ uden, at det koster en formue.
Kvalitetsledelse efter ISO 9001 indeholder et væld af eksempler og træningsopgaver og har tilknyttet en internetside med forslag til besvarelser af opgaverne, overheads til underviseren, FAQ, links mv.
Læs hvad ISO 9001- standarden og kvalitetsbegrebet betyder i praksis for virksomhed, ansatte og ledelse. Læs hvordan man griber kvalitetsstyringen an i praksis uden at drukne i papir og bureaukrati, og hvordan man vælger sin eventuelle konsulent og det certifi cerende organ uden, at det koster en formue.
Kvalitetsledelse efter ISO 9001 indeholder et væld af eksempler og træningsopgaver og har tilknyttet en internetside med forslag til besvarelser af opgaverne, overheads til underviseren, FAQ, links mv.
Forfatter | Jan C. Schmidt |
---|---|
Forlag | Nyt Teknisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | EF |
Udgivelsesdato | 9. jul. 2008 |
Sideantal | 251 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788757125603 |
ISBN-10 | 8757125600 |
EAN | 9788757125603 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Mette Nielsen |
Illustreret i farver/sh | Nej |