Kvan 104: Undervisningens indhold
65,00 kr
På lager
ISBN
9788792871749
Folkeskolereformen fra 2014 er udtryk for en ambition om, at den danske skole placerer sig i ’verdenseliten’. Den skal ligge i top i den internationale rangorden. Skolen skal i fremtiden varetage mange forskellige opgaver – ifølge skeptikere så mange, at vægten i arbejdet forskydes fra undervisning til læring og kompetenceudvikling. Det gælder om at lære at lære i stedet for at tilegne sig en specifik viden. Temanummeret undersøger baggrunden for og tendensen i denne udvikling og drøfter, hvordan undervisningens ’indhold’ kan fastholde en central placering i skoleudviklingen
| Forfatter | Jens Raahauge m.fl. |
|---|---|
| Forlag | KvaN |
| Indbinding | Hæftet |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 1. apr. 2016 |
| Sideantal | 116 |
| Bredde | 150 |
| Højde | 212 |
| Dybde | 8 |
| Vægt | 186 |
| Første udgave | 2016 |
| Oplagsdato | 1. apr. 2016 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788792871749 |
| ISBN-10 | 8792871747 |
| EAN | 9788792871749 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





