Lær at kode i 10 nemme trin
98,75 kr
Udsolgt
ISBN
9788740611618
Drømmer du om at lave dit helt eget computerspil? Eller din egen hjemmeside? Så er der masser af hjælp at hente i denne bog, for det er slet ikke så svært at lære at programmere, som mange tror!
Via programmet Scratch kan du lære at lave enkle computerspil. Det kan være et labyrintspil eller et platformspil, hvor en lille figur skal bevæge sig gennem en banen uden at falde ned i sorte huller.
Du kan også lære rigtigt programmeringssprog, så du kan sige FTP, HTML og BUG på de helt rigtige tidspunkter.
Hvis du ikke vil lave dine egne spil, så kan du også lære at lave din egen hjemmeside, hvor du måske fortæller om dit kæledyr eller dine yndlingsopskrifter?
Det hele bliver nemt og overskueligt, når du følger de 10 nemme trin i denne bog.
Forfatter | Sean McManus |
---|---|
Forlag | Turbine |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | Alderstrin: fra 14 år, Undervisningsudstyr og teknologi, e-læring |
Varegruppe | Ungdomsbøger |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 7. nov. 2016 |
Sideantal | 65 |
Bredde | 202 |
Højde | 257 |
Dybde | 12 |
Vægt | 447 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 7. nov. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788740611618 |
ISBN-10 | 8740611612 |
EAN | 9788740611618 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Eva Mosegaard Amdisen |
Illustreret i farver/sh | Nej |