Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
650,00 kr
På lager
ISBN
9788757449037
Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.
| Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen |
|---|---|
| Forlag | Djøf Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Erhvervsret |
| Varegruppe | Erhverv, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 2. sep. 2020 |
| Sideantal | 430 |
| Bredde | 156 |
| Højde | 230 |
| Dybde | 31 |
| Vægt | 720 |
| Første udgave | 2008 |
| Oplagsdato | 30. jul. 2021 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 4 |
| ISBN-10 | 8757449031 |
| EAN | 9788757449037 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |

