Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
650,00 kr
På lager
ISBN
9788757449037
Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.
Forfatter | Caroline Heide-Jørgensen |
---|---|
Forlag | Djøf Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsret |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. sep. 2020 |
Sideantal | 430 |
Bredde | 156 |
Højde | 230 |
Dybde | 31 |
Vægt | 720 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 30. jul. 2021 |
Oplag | 2 |
Udgave | 4 |
ISBN-10 | 8757449031 |
EAN | 9788757449037 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |