Lærerens relationskompetence
473,75 kr
På lager
ISBN
9788771600773
Børn og unges relation til deres lærere er altafgørende for deres skolegang, både personligt, socialt og fagligt, og for deres fremtid. Derfor synes det paradoksalt, at den studerende under læreruddannelsen og den praktiserende lærer i efteruddannelsessammenhæng opøver kompetencer inden for eksempelvis fagdidaktik og klasseledelse, men i høj grad er overladt til sig selv i forhold til at udvikle sin relationskompetence. Det kan skyldes, at det relationelle kan virke for diffust eller for personligt at tale om, og kan man egentlig professionalisere sig selv?
Undertitel | Kendetegn, betingelser og perspektiver |
---|---|
Forfatter | Louise Klinge |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Skoler |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 3. maj 2017 |
Sideantal | 272 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 15 |
Vægt | 660 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 3. maj 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771600773 |
ISBN-10 | 8771600779 |
EAN | 9788771600773 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Nathali R. Lassen |
Illustreret i farver/sh | Nej |