Læring eller ikke-læring?

Af: Karsten Mellon (red.) Peter Alheit, Trine Ankerstjerne, Benedicte Bernstorff, Stig Broström, Jørgen Christiansen, Birgitta Haga Gipsrud, Janne Østergaard Hagelquist, Dorthe Lau, Karsten Mellon, Henning Salling Olesen, Heino Rasmusen og Steen Visholm
358,75 kr
På lager
ISBN
9788771601633
Den overordnede ambition med denne bog er at give lærer- og pædagogstuderende såvel som professionelle i det pædagogiske fag forskellige perspektiver på fænomenet læring og ikke-læring?

Bogens fokus, og som titlen skal indikere, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
Specifikationer
Forfatter Karsten Mellon (red.) Peter Alheit, Trine Ankerstjerne, Benedicte Bernstorff, Stig Broström, Jørgen Christiansen, Birgitta Haga Gipsrud, Janne Østergaard Hagelquist, Dorthe Lau, Karsten Mellon, Henning Salling Olesen, Heino Rasmusen og Steen Visholm
Forlag Dafolo
Indbinding Paperback
Thema koder Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DAF
Udgivelsesdato 10. feb. 2017
Sideantal 168
Bredde 170
Højde 240
Dybde 11
Vægt 420
Første udgave 2017
Oplagsdato 10. feb. 2017
Oplag 1
Udgave 1
Serie Undervisning og læring
ISBN-13 9788771601633
ISBN-10 8771601635
EAN 9788771601633
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.