Læring eller ikke-læring?
358,75 kr
På lager
ISBN
9788771601633
Den overordnede ambition med denne bog er at give lærer- og pædagogstuderende såvel som professionelle i det pædagogiske fag forskellige perspektiver på fænomenet læring og ikke-læring?
Bogens fokus, og som titlen skal indikere, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
Bogens fokus, og som titlen skal indikere, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.
Forfatter | Karsten Mellon (red.) Peter Alheit, Trine Ankerstjerne, Benedicte Bernstorff, Stig Broström, Jørgen Christiansen, Birgitta Haga Gipsrud, Janne Østergaard Hagelquist, Dorthe Lau, Karsten Mellon, Henning Salling Olesen, Heino Rasmusen og Steen Visholm |
---|---|
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 10. feb. 2017 |
Sideantal | 168 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 11 |
Vægt | 420 |
Første udgave | 2017 |
Oplagsdato | 10. feb. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Undervisning og læring |
ISBN-13 | 9788771601633 |
ISBN-10 | 8771601635 |
EAN | 9788771601633 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |