Læseforståelse
348,75 kr
På lager
ISBN
9788779556232
Hvad vil det sige at forstå det, man læser, og hvordan kan undervisningen tilrettelægges, så den fremmer elevernes læse-forståelse? Bogens forfattere tager udgangspunkt i disse og andre centrale spørgsmål om læseforståelse og diskuterer dem i lyset af nyere forskning. Læseren får indsigt i, hvad der kræves for at blive en god læser i videnssamfundet, og i, hvad god under-visning i læseforståelse indebærer.
Undertitel | Læsning i videnssamfundet - teori og praksis |
---|---|
Forfatter | Ivar Bråten;Monica Reichenberg;Vibeke Grøver Aukrust;Helge I. Strømsø;Øistein Anmarkrud;Rune Andreassen;Veslemøy Rydland;Rita Hvistendahl |
Forlag | Klim |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Antologier: generelt, Sprogundervisning og sprogindlæring, Undervisning i et specifikt fag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 13. aug. 2008 |
Sideantal | 291 |
Bredde | 160 |
Højde | 224 |
Dybde | 24 |
Vægt | 534 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 19. feb. 2019 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
Serie | Læsevejlederen |
ISBN-13 | 9788779556232 |
ISBN-10 | 8779556232 |
EAN | 9788779556232 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | nor |
Oversætter | Helga Poder |
Illustreret i farver/sh | Nej |