Learning in Classrooms
297,50 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788772888415
Learning in Classrooms præsenterer en række eksempler på hvorledes undervisning i biologi, historie, matematik, fysik og sprog kan forankres i børnenes hverdagsviden, og på hvordan børn kan bruge deres erfaring fra hverdagens begivenheder i klasseværelset, således at de kommer til at have sammenhæng med skolefagenes begreber.
De forskellige kapitler giver empirisk grundlag for hvorledes undervisning kan støtte børns nysgerrighed, udforskning og samarbejde så de bliver motiveret for skolens lærdom og samtidig kommer til af reflektere over hverdagens begivenheder.
Det er en vigtig bog til forståelse af, hvordan pædagogisk er med til at forme børns læring i skolen.
De forskellige kapitler giver empirisk grundlag for hvorledes undervisning kan støtte børns nysgerrighed, udforskning og samarbejde så de bliver motiveret for skolens lærdom og samtidig kommer til af reflektere over hverdagens begivenheder.
Det er en vigtig bog til forståelse af, hvordan pædagogisk er med til at forme børns læring i skolen.
Undertitel | a Cultural-Historical Approach |
---|---|
Forfatter | . |
Forlag | Aarhus University Press |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. okt. 2001 |
Sideantal | 374 |
Bredde | 174 |
Højde | 240 |
Dybde | 25 |
Vægt | 786 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 12. okt. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Acta Jutlandica |
ISBN-13 | 9788772888415 |
ISBN-10 | 8772888415 |
EAN | 9788772888415 |
Sprog | eng |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |