Ledelse
140,00 kr
På lager
ISBN
9788791041754
Slagmark nr. 56: Ledelse inviterer læseren indenfor til at opdage ledelse på ny. Vi stopper op midt i strømmen af nye ledelsesideer og træder et skridt tilbage. Med nye humanistiske perspektiver på ledelse kommer temanummeret vidt omkring; fra ledelse af autenticitet og intimitet over teknokratisk og demokratisk ledelse, til virksomhedsetik og virksomheders sociale ansvar.
Denne nye ledelsesforskning giver stof til eftertanke snarere end hurtige praktiske råd. Men måske det netop er i mødet med ledelsens historie og filosofi, at nye tanker og inspiration opstår. Slagmark nr. 56 henvender sig således til en bred skare af læsere, der har interesse for ledelse og samfundsforhold.
Denne nye ledelsesforskning giver stof til eftertanke snarere end hurtige praktiske råd. Men måske det netop er i mødet med ledelsens historie og filosofi, at nye tanker og inspiration opstår. Slagmark nr. 56 henvender sig således til en bred skare af læsere, der har interesse for ledelse og samfundsforhold.
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
---|---|
Varegruppe | Kultur, div. |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 27. mar. 2010 |
Sideantal | 176 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 27. mar. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Slagmark |
ISBN-10 | 8791041759 |
EAN | 9788791041754 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |