Ledelse af kommunikation
For det første findes der ikke en almindeligt accepteret teoretisk begrebsdannelse, man kan ikke kommunikere om kommunikation.
For det andet er hver enkelt virksomhed og hver enkelt del heraf at opfatte som en kultur i sig selv med sin egen måde at kommunikere på.
For det tredje danner den revolutionerende udvikling af informationsteknologi basis for en ikke ledet (kaotisk) udvikling i dens anvendelse.
Kreative ledere hæfter sig dog mere ved udviklingens ledelsesmæssige udfordringer og muligheder, end de standser op ved dens begrænsninger. Dette giver bogen fire lærerige eksempler på: D.A.F. ved Preben Kjær, FDM. ved Thomas Møller og Barbara Borre Lange, DSB ved Anna Vinding og SKAT ved Peter Loft.
Undertitel | Erfaringer fra kommunikationsledelse i praksis |
---|---|
Forfatter | Preben Kjær, Barbara Borre Lange, Peter Loft, Thomas Møller Thomsen og Anna Vinding |
Forlag | Handelshøjskolens Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 7. jun. 2011 |
Sideantal | 117 |
Bredde | 157 |
Højde | 231 |
Dybde | 10 |
Vægt | 227 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 7. jun. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788762903982 |
ISBN-10 | 8762903985 |
EAN | 9788762903982 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |