Ledelse af kommunikation

Af: Preben Kjær, Barbara Borre Lange, Peter Loft, Thomas Møller Thomsen og Anna Vinding
250,00 kr
94
ISBN
9788762903982

Ledelse af en virksomheds kommunikationsproces har udviklet sig til et alfa og omega for at få foretagendets generelle ledelsesproces til at fungere.  Det er en kompliceret opgave at realisere dette krav.

For det første findes der ikke en almindeligt accepteret teoretisk begrebsdannelse, man kan ikke kommunikere om kommunikation.

For det andet er hver enkelt virksomhed og hver enkelt del heraf at opfatte som en kultur i sig selv med sin egen måde at kommunikere på.

For det tredje danner den revolutionerende udvikling af informationsteknologi basis for en ikke ledet (kaotisk) udvikling i dens anvendelse.

Kreative ledere hæfter sig dog mere ved udviklingens ledelsesmæssige udfordringer og muligheder, end de standser op ved dens begrænsninger. Dette giver bogen fire lærerige eksempler på: D.A.F. ved Preben Kjær, FDM. ved Thomas Møller og Barbara Borre Lange, DSB ved Anna Vinding og SKAT ved Peter Loft.




 
Specifikationer
Undertitel Erfaringer fra kommunikationsledelse i praksis
Forfatter Preben Kjær, Barbara Borre Lange, Peter Loft, Thomas Møller Thomsen og Anna Vinding
Forlag Handelshøjskolens Forlag
Indbinding Hæftet
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 7. jun. 2011
Sideantal 117
Bredde 157
Højde 231
Dybde 10
Vægt 227
Første udgave 2011
Oplagsdato 7. jun. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788762903982
ISBN-10 8762903985
EAN 9788762903982
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.