Ledelse med et smil
198,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788770552851
Venlighed betaler sig. Sådan siger ordsproget, og sådan er det også i erhvervslivet. Men det er mange virksomheder ikke klar over. Selv et godt arbejdsmiljø kan hurtigt blive ødelagt, hvis medarbejdere ubevidst opfatter forretningslivet som en kamp mellem modstandere.
Det kan være de små ting, der gør forskellen. Et stykke chokolade til præsentationen. God opførsel over for din tidligere hade-chef, selvom du besidder en højere stilling end ham. Vis overskud, tænk positivt. Vend personlige skuffelser til positiv energi. Alt sammen er det med til at skabe en velfungerende virksomhed med overskud på bundlinien.
I Ledelse med et smil - Sådan opnår du resultater med venlighed fortæller de to forfattere Linda Kaplan Thaler og Robin Koval om, hvordan du skaber muligheder, opnår anerkendelse og styrker dit forhold til kunder og klienter. Hvordan du skaber en produktiv og lystbetonet arbejdsplads. Vel at mærke uden at skrue ned for tallene på bundlinien. Bogens forfattere er selv klatret til tops i erhvervslivet ud fra deres filosofi om, at venlighed - ikke at forveksle med naivitet - faktisk betaler sig.
Bogen giver praktiske anvisninger på f.eks. netværkspleje, forberedelse til vigtige møder, samt hvordan du møder folk, du ikke umiddelbart har nogen sympati for. I et jordnært sprog, med glimt i øjet - og med eksempler hentet fra nogle af virkelighedens business stars såsom Bill Clinton - viser forfatterne, at man kan opnå strålende resultater og en helt kontant gevinst ved at tage venligheden alvorligt.
Det kan være de små ting, der gør forskellen. Et stykke chokolade til præsentationen. God opførsel over for din tidligere hade-chef, selvom du besidder en højere stilling end ham. Vis overskud, tænk positivt. Vend personlige skuffelser til positiv energi. Alt sammen er det med til at skabe en velfungerende virksomhed med overskud på bundlinien.
I Ledelse med et smil - Sådan opnår du resultater med venlighed fortæller de to forfattere Linda Kaplan Thaler og Robin Koval om, hvordan du skaber muligheder, opnår anerkendelse og styrker dit forhold til kunder og klienter. Hvordan du skaber en produktiv og lystbetonet arbejdsplads. Vel at mærke uden at skrue ned for tallene på bundlinien. Bogens forfattere er selv klatret til tops i erhvervslivet ud fra deres filosofi om, at venlighed - ikke at forveksle med naivitet - faktisk betaler sig.
Bogen giver praktiske anvisninger på f.eks. netværkspleje, forberedelse til vigtige møder, samt hvordan du møder folk, du ikke umiddelbart har nogen sympati for. I et jordnært sprog, med glimt i øjet - og med eksempler hentet fra nogle af virkelighedens business stars såsom Bill Clinton - viser forfatterne, at man kan opnå strålende resultater og en helt kontant gevinst ved at tage venligheden alvorligt.
Undertitel | kunsten at vinde verden med venlighed |
---|---|
Forfatter | Linda Kaplan Thaler¤Robin Koval |
Forlag | People's Press |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. maj 2008 |
Sideantal | 157 |
Bredde | 128 |
Højde | 200 |
Dybde | 14 |
Vægt | 224 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 15. maj 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788770552851 |
ISBN-10 | 8770552851 |
EAN | 9788770552851 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Ursula Ibsen |
Illustreret i farver/sh | Nej |