Legitimitet under forandring
70,00 kr
På lager
ISBN
9788759315392
Tidligere lå virksomhedens legitimitet i fælles normer, kontrol og central regulering via lovgivningen. I dag må virksomheden begrunde og berettige sig i legitimeringsprocesser præget af flydende, flertydige normer. Kommunikative kompetencer og praksisser er blevet en fundamental forudsætning for at kunne navigere i et stadig mere dynamisk og mangfoldigt samfund. Samfundets legitimeringsprocesser har øget og ændret kompleksiteten mellem virksomhed og omverden. Det har medført en eksplosion i virksomheders kommunikative praksisser.
Undertitel | Virksomheden i samfundet |
---|---|
Forfatter | Susanne Holmström og Susanne Kjærbeck (red.) |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Antologier: generelt, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. jan. 2013 |
Sideantal | 319 |
Bredde | 172 |
Højde | 240 |
Dybde | 22 |
Vægt | 624 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 30. jan. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Den kommunikerende organisation 1 |
ISBN-13 | 9788759315392 |
ISBN-10 | 8759315393 |
EAN | 9788759315392 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |