LEGO. Sådan omskrev LEGO reglerne for innovation og erobrede legetøjsindustrien

Af: David Robertson, Billy Breen
298,75 kr
555
ISBN
9788711401040

Historien om den verdensberømte legetøjsvirksomheds fald i 2003 og den spektakulære genkomst på det internationale marked er et af de helt store dramaer i nyere erhvervshistorie. LEGO-professor David C. Robertson har gransket de innovationsværktøjer, som LEGO bruger, og som enhver virksomhed kan tage i anvendelse for at fremme deres eget arbejde med innovation, kreativitet og produktudvikling. 

David Robertson har haft fuld adgang til alle LEGOs arkiver og til samtaler og interviews med LEGOs ledergruppe, herunder CEO Jørgen Vig Knudstorp, samt designere og øvrige medarbejdere. Det har resulteret i en enestående beretning om LEGOs unikke innovationskultur og forretningsprincipper. Ifølge forfatterne får læseren her for første gang indsigt i, hvordan LEGO drives. 

”En fascinerende bog. Historien om, hvordan LEGO kom faretruende tæt på katastrofen, men forvandlede sig til en af de mest succesfulde og innovative virksomheder i verden, er både inspirerende og et meget konkret lærestykke.” Chris Anderson, forfatter til bestsellerne The Long Tail og Makers.

Specifikationer
Forfatter David Robertson, Billy Breen
Forlag Lindhardt og Ringhof
Indbinding Indbundet
Thema koder Traditionelle erhverv og håndværk
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. aug. 2013
Sideantal 0
Bredde 160
Højde 234
Dybde 31
Vægt 781
Første udgave 0
Oplagsdato 21. aug. 2013
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788711401040
ISBN-10 8711401044
EAN 9788711401040
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.