Literacy og læringsmål
411,25 kr
På lager
ISBN
9788771601756
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet i dagtilbud, børnehaveklasse og skolefritidsordninger. Literacybegrebet kobles med læringsmål, så der kan sættes kurs mod god pædagogisk praksis til fordel for alle børn. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås og praktiseres. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis, hvor børnene er aktive og meningsskabende i deres literacy.
Undertitel | I dagtilbud og børnehaveklasse |
---|---|
Forfatter | Trine Ankerstjerne, Lene Storgaard Brok, Ole Christensen, Kirsten Friis, Jette Aabo Frydendahl, Sara Hannibal, Anders Skriver Jensen, Maria Kolind Knudsen, Peter Heller Lützen, Dorte Østergren-Olsen, Trine Solstad, Bo Steffensen, Steen Søndergaard og Kirs |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Danmark, Førskoler og børnehaver, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet, Kognitiv psykologi |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 9. sep. 2016 |
Sideantal | 160 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 9. sep. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Literacy og læring i fokus |
ISBN-13 | 9788771601756 |
ISBN-10 | 8771601759 |
EAN | 9788771601756 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |