Lovemarks
350,00 kr
500
ISBN
9788791770111
»Hvis tidens store brands skal overleve, må de skabe ekstraordinært loyale forbrugere. Kun på den måde kan de adskille sig fra den grå masse af millioner af stillestående og intetsigende brands.«
Dette er hovebudskabet i Kevin Roberts Lovemarks. Og ifølge ham ligger formlen eller hemmeligheden gemt i de tre ord: Mystik, Sanselighed og Fortrolighed.
Med lidenskabeligt engagement i disse tre ord, koncepter, kan det lade sig gøre at skabe Lovemarks i tiden efter brands.
Kevin Roberts er dybt overbevist om, at Kærlighed er vejen frem for virksomhederne. I Lovemarks udfolder han sin forretningsfilosofi og begrunder igennem rejsen fra produkter til Varemærker og til Brands, hvorfor det er nødvendigt at foretage det næste skridt fremad - til Lovemarks.
Kevin Roberts (f.1941) er CEO World Wide for bureat - The Ideas Company - Saatchi & Saatchi og står i spidsen for et kreativt team på mere end 7.000 mennesker i 82 lande. Han er en efterspurgt taler og konstant på farten med sin vision, sine klare tanker og karakterisktiske direkte facon med en ildtro på at følelsesmæssige relationer og inspirerende individer kan forandre verden.
Dette er hovebudskabet i Kevin Roberts Lovemarks. Og ifølge ham ligger formlen eller hemmeligheden gemt i de tre ord: Mystik, Sanselighed og Fortrolighed.
Med lidenskabeligt engagement i disse tre ord, koncepter, kan det lade sig gøre at skabe Lovemarks i tiden efter brands.
Kevin Roberts er dybt overbevist om, at Kærlighed er vejen frem for virksomhederne. I Lovemarks udfolder han sin forretningsfilosofi og begrunder igennem rejsen fra produkter til Varemærker og til Brands, hvorfor det er nødvendigt at foretage det næste skridt fremad - til Lovemarks.
Kevin Roberts (f.1941) er CEO World Wide for bureat - The Ideas Company - Saatchi & Saatchi og står i spidsen for et kreativt team på mere end 7.000 mennesker i 82 lande. Han er en efterspurgt taler og konstant på farten med sin vision, sine klare tanker og karakterisktiske direkte facon med en ildtro på at følelsesmæssige relationer og inspirerende individer kan forandre verden.
Undertitel | Tiden efter brands |
---|---|
Forfatter | Kevin Roberts |
Forlag | Jepsen & Co. |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Salg og marketing |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2006 |
Sideantal | 248 |
Bredde | 204 |
Højde | 246 |
Dybde | 23 |
Vægt | 947 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 30. nov. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791770111 |
ISBN-10 | 8791770114 |
EAN | 9788791770111 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Tine Thaysen |
Illustreret i farver/sh | Nej |