Lyt til elefanterne
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702080193
Digital kommunikation i praksis
Digital kommunikation … hvad er det? Og hvordan navigerer man i det digitale univers som virksomhed, politiker eller organisation? Denne bog giver konkrete råd til, hvordan man kan kommunikere på internettet og i sociale netværk til størst mulig gavn for forretningen eller sagen. Det handler ikke om blot at poste sine budskaber ud via blogs, Facebook, Twitter. Vilkåret for digital kommunikation er dialog.
Lyt til elefanterne - digital kommunikation i praksis giver en række eksempler og erfaringer med digital kommunikation videre fra nogle af de virksomheder og organisationer, der er gået forrest. Det gælder blandt andet Post Danmark, FOA, Aqua d'or og Barack Obama.
Tre tilgange er ifølge forfatterne de væsentligste, når man benytter digital kommunikation:
• Lyt - og lær af dine brugere
• Gå i dialog - og skab forståelse
• Tilbyd værktøjer - og skab varige relationer til brugerne
Blandt bogens pointer er, at hvis man som virksomhed, politiker eller organisation med stor bevidsthed lytter til og inddrager brugerne, kan man skabe bedre kunderelationer og dermed styrke sin position.
Anna Ebbesen og Astrid Haug blogger også om emnet på www.digitaletanker.dk
Se indslag om digital kommunikation på Børsen Business Net
Læs også artiklen: Når lederen vil blogge fra Lederweb.
Læs anmeldelsen fra Dansk Politik.
Lyt til interview med Anna Ebbesen og Astrid Haug i P1, Harddisken.
Lyt til interview med Astrid Haug fra JP Radio.
Læs anmeldelse fra Anders Stubkjærs blog.
Læs artikel "Styrk din position på internettet" fra Erhvervsbladet.
Læs anmeldelse af bogen på Emmes weblog.
Læs anmeldelse fra Hovedet på bloggen.
Læs anmeldelse/kommentar på René Clausen Nielsens blog.
Læs anmeldelsen fra dSeneste på nettet.
En kort twitterkommentar om bogen.
Undertitel | Digital kommunikation i praksis |
---|---|
Forfatter | Astrid Haug;Anna Ebbesen;Anna Ebbesen |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Ledelse og beslutningstagning, Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv, Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 9. okt. 2009 |
Sideantal | 176 |
Bredde | 128 |
Højde | 205 |
Dybde | 16 |
Vægt | 242 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 11. aug. 2016 |
Oplag | 6 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702080193 |
ISBN-10 | 8702080193 |
EAN | 9788702080193 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Søren Damstedt |
Illustreret i farver/sh | Nej |