Mød din kunde

Af: Malene Bjerre
200,00 kr
På lager
ISBN
9788702106015
Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!   Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.   I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.   Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.   Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."
Specifikationer
Undertitel Guide til effektiv kommunikation
Forfatter Malene Bjerre
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Product Type Bog
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Kundeservice
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. aug. 2011
Sideantal 112
Bredde 120
Højde 177
Dybde 10
Vægt 131
Første udgave 0
Oplagsdato 29. feb. 2016
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702106015
ISBN-10 8702106015
EAN 9788702106015
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Søren Roed Schack
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.