Markedsanalyse i teori og praksis

Af: Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
0,00 kr
Kan leveres sidst i december
ISBN
9788776757083
Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter. Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære. Opbygningen er i hovedtræk som følger: * Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces * Statistiske test i markedsanalysen * Den kvantitaative markedsanalyse * Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomi
Specifikationer
Forfatter Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding e-bog (pdf-format)
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. dec. 2008
Sideantal 274
Første udgave 2008
Oplagsdato 15. dec. 2008
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776757083
ISBN-10 8776757083
EAN 9788776757083
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.