Markedsanalyse i teori og praksis

Af: Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
430,00 kr
På lager
ISBN
9788776756222

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.

Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges.

Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.
Opbygningen er i hovedtræk som følger:

* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces

* Statistiske test i markedsanalysen

* Den kvantitaative markedsanalyse

* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser

* Rapportering og økonomi

Som hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er:

http://www.kennethhansen.net/kehatools.html

Specifikationer
Forfatter Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. aug. 2008
Sideantal 320
Bredde 173
Højde 241
Dybde 20
Vægt 686
Første udgave 2008
Oplagsdato 1. okt. 2021
Oplag 5
Udgave 1
ISBN-13 9788776756222
ISBN-10 8776756222
EAN 9788776756222
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.