Markedsføring
450,00 kr
På lager
ISBN
9788759328781
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.
Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.
Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.
Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler.
Undertitel | Teori og praksis |
---|---|
Forfatter | Jens Graff |
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 23. apr. 2020 |
Sideantal | 604 |
Bredde | 205 |
Højde | 242 |
Dybde | 39 |
Vægt | 1383 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 23. apr. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8759328789 |
EAN | 9788759328781 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |