Markedsføring

Af: Jens Graff
450,00 kr
På lager
ISBN
9788759328781
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 

Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 

Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  

Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 
Specifikationer
Undertitel Teori og praksis
Forfatter Jens Graff
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. apr. 2020
Sideantal 604
Bredde 205
Højde 242
Dybde 39
Vægt 1383
Første udgave 0
Oplagsdato 23. apr. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8759328789
EAN 9788759328781
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.