Markedsføring næsten uden budget
198,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641405
Jo større budget, desto bedre markedsføring og synlighed. Men sådan er det ikke altid. God synlighed kan opnås på andre måder. Ved at være lidt kreativ og bruge nogle af de gratis muligheder, der ligger lige til højrebenet. Det er lidt en tilsnigelse, at markedsføring kan laves gratis. Der skal bruges tid, og selvfølgelig skal der være et mindre beløb at arbejde med. Intet er gratis her i livet, men ved at bruge nogle lidt alternative veje, kan der kommer meget ud af selv et minimalistisk budget.
Forfatter | Henrik Ørholst |
---|---|
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. feb. 2008 |
Sideantal | 102 |
Bredde | 129 |
Højde | 175 |
Dybde | 9 |
Vægt | 130 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 15. apr. 2009 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
Serie | Kort til viden |
ISBN-13 | 9788776641405 |
ISBN-10 | 8776641406 |
EAN | 9788776641405 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |