Markedsføringskrigen

Af: Al Ries;Jack Trout
150,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788791269622

Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald's - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.

Udtalelse om bogen fra Newsweek:

"En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak".

Specifikationer
Forfatter Al Ries;Jack Trout
Forlag Forlaget Birmar
Indbinding Hæftet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. jan. 2010
Sideantal 219
Bredde 198
Højde 211
Dybde 17
Vægt 520
Første udgave 2010
Oplagsdato 4. jan. 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788791269622
EAN 9788791269622
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Forlaget Birmar
Omslagsgrafiker Marianne Stig Duehart
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.