Markedsføringsplanlægning og -ledelse

Af: Stig Ingebrigtsen
175,00 kr
500
ISBN
9788759304280
Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsf
Specifikationer
Undertitel hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?
Forfatter Stig Ingebrigtsen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Ingen
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 26. aug. 1993
Sideantal 162
Bredde 170
Højde 239
Dybde 8
Vægt 312
Første udgave 0
Oplagsdato 18. okt. 2001
Oplag 6
Udgave 1
ISBN-13 9788759304280
ISBN-10 8759304286
EAN 9788759304280
Sprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.