Markedskommunikation
520,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788761684431
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation til samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Der er formuleret tjekopgaver og opgaver til alle kapitler, så eleverne har mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Forfatter | Morten Haase;Jan Halberg Madsen;Michael Bregendahl |
---|---|
Forlag | Systime |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For gymnasiale uddannelser, For HF, For HHX, For HTX, For STX, Undervisningsmidler: handel og økonomi |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. aug. 2016 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 171 |
Højde | 241 |
Dybde | 15 |
Vægt | 620 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 15. aug. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788761684431 |
ISBN-10 | 8761684430 |
EAN | 9788761684431 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |