Markedskommunikation
565,00 kr
På lager
ISBN
9788761693457
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Forfatter | Morten Haase;Jan Halberg Madsen;Michael Bregendahl |
---|---|
Forlag | Systime |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For gymnasiale uddannelser, For HF, For HHX, For HTX, For STX, Undervisningsmidler: handel og økonomi |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 18. okt. 2018 |
Sideantal | 310 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 18. okt. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 4 |
ISBN-13 | 9788761693457 |
ISBN-10 | 8761693456 |
EAN | 9788761693457 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |