Markedskommunikation
150,00 kr
555
ISBN
9788761638946
Bogen rummer opgaver til de enkelte kapitler i lærebogen Markedskommunikation. Opgaverne er formuleret, så eleverne kommer tæt på virksomhedernes udfordringer i forhold til kommunikation og kampagner.
I bogen findes desuden syv cases, der giver et kig bag kulisserne i både kommercielle og ikke-kommercielle kampagner.
Sammen med lærebogen klæder Markedskommunikation - opgaver og cases eleverne på til at arbejde med markedskommunikation - og til at lave egne kampagner.
I bogen findes desuden syv cases, der giver et kig bag kulisserne i både kommercielle og ikke-kommercielle kampagner.
Sammen med lærebogen klæder Markedskommunikation - opgaver og cases eleverne på til at arbejde med markedskommunikation - og til at lave egne kampagner.
| Undertitel | opgaver og cases |
|---|---|
| Forfatter | Morten Haase;Jan Madsen;Michael Bregendahl |
| Forlag | Systime |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Undervisningsmidler: handel og økonomi |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 29. sep. 2011 |
| Sideantal | 0 |
| Bredde | 171 |
| Højde | 240 |
| Dybde | 7 |
| Vægt | 248 |
| Første udgave | 2011 |
| Oplagsdato | 29. sep. 2011 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788761638946 |
| ISBN-10 | 8761638943 |
| EAN | 9788761638946 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Oversætter | null |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




