Markedskommunikation
150,00 kr
555
ISBN
9788761638946
Bogen rummer opgaver til de enkelte kapitler i lærebogen Markedskommunikation. Opgaverne er formuleret, så eleverne kommer tæt på virksomhedernes udfordringer i forhold til kommunikation og kampagner.
I bogen findes desuden syv cases, der giver et kig bag kulisserne i både kommercielle og ikke-kommercielle kampagner.
Sammen med lærebogen klæder Markedskommunikation - opgaver og cases eleverne på til at arbejde med markedskommunikation - og til at lave egne kampagner.
I bogen findes desuden syv cases, der giver et kig bag kulisserne i både kommercielle og ikke-kommercielle kampagner.
Sammen med lærebogen klæder Markedskommunikation - opgaver og cases eleverne på til at arbejde med markedskommunikation - og til at lave egne kampagner.
Undertitel | opgaver og cases |
---|---|
Forfatter | Morten Haase;Jan Madsen;Michael Bregendahl |
Forlag | Systime |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Undervisningsmidler: handel og økonomi |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. sep. 2011 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 171 |
Højde | 240 |
Dybde | 7 |
Vægt | 248 |
Første udgave | 2011 |
Oplagsdato | 29. sep. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788761638946 |
ISBN-10 | 8761638943 |
EAN | 9788761638946 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |