Markedskommunikation i praksis

Af: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
350,00 kr
På lager
ISBN
9788759316139
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Specifikationer
Forfatter Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Antologier: generelt, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 16. aug. 2013
Sideantal 487
Bredde 174
Højde 239
Dybde 34
Vægt 1042
Første udgave 2013
Oplagsdato 5. okt. 2018
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788759316139
ISBN-10 8759316136
EAN 9788759316139
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.