Markedskommunikation i praksis
350,00 kr
På lager
ISBN
9788759316139
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
| Forfatter | Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.) |
|---|---|
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Antologier: generelt, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Salg og marketing |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 16. aug. 2013 |
| Sideantal | 487 |
| Bredde | 174 |
| Højde | 239 |
| Dybde | 34 |
| Vægt | 1042 |
| Første udgave | 2013 |
| Oplagsdato | 5. okt. 2018 |
| Oplag | 3 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788759316139 |
| ISBN-10 | 8759316136 |
| EAN | 9788759316139 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



