Markedskommunikation - videregående uddannelser
475,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788776756598
I januar 2021 udgiver Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg bogen Tværmedial markedskommunikation, der erstatter denne bog. Læs mere og køb bogen her: https://hansreitzel.dk/soeg/tvarmedial-markedskommunikation-bog-52470-9788741278094
"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..."
Lars Kolind, kolindkuren.dk
Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring.
Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne.
I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om:
• Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen
• Kommunikationsstrategi og kreativ strategi
• Interessenter, målgruppevalg og segmentering
• Integreret markedskommunikation
• Medievalg, mediestrategi og effektmålinger
• Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere
• Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, links og PowerPoint-præsentationer.
Forfatterens hjemmeside finder du her.
Forfatter | Henrik Lindberg |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Bog |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 29. apr. 2009 |
Sideantal | 432 |
Bredde | 173 |
Højde | 240 |
Dybde | 24 |
Vægt | 920 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 4. feb. 2016 |
Oplag | 4 |
Udgave | 1 |
Recall To | 8. jan. 2021 |
Recall From | 9. dec. 2020 |
ISBN-13 | 9788776756598 |
ISBN-10 | 8776756598 |
EAN | 9788776756598 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |