Markedsret Del 2

Af: Madsen Palle Bo
600,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave.
ISBN
9788757434194
Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010). 

Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3. 

Indholdsoversigt 
Omnummerering af traktatbestemmelserne 
Forord 
Kapitel 3. God markedsføring 
Forkortelsesliste 
Litteraturliste 
Domsregister 
Stikordsregister
Specifikationer
Forfatter Madsen Palle Bo
Forlag Djøf Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Ejerskab og selskabsformer, Erhvervsret, Lærervejledninger og undervisningsmateriale
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 16. mar. 2015
Sideantal 354
Bredde 160
Højde 236
Dybde 26
Vægt 683
Første udgave 0
Oplagsdato 25. apr. 2017
Oplag 2
Udgave 6
ISBN-13 9788757434194
ISBN-10 8757434190
EAN 9788757434194
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.