Markedsret Del 2
600,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave.
ISBN
9788757434194
Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).
Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.
Indholdsoversigt
Omnummerering af traktatbestemmelserne
Forord
Kapitel 3. God markedsføring
Forkortelsesliste
Litteraturliste
Domsregister
Stikordsregister
Forfatter | Madsen Palle Bo |
---|---|
Forlag | Djøf Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Ejerskab og selskabsformer, Erhvervsret, Lærervejledninger og undervisningsmateriale |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 16. mar. 2015 |
Sideantal | 354 |
Bredde | 160 |
Højde | 236 |
Dybde | 26 |
Vægt | 683 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 25. apr. 2017 |
Oplag | 2 |
Udgave | 6 |
ISBN-13 | 9788757434194 |
ISBN-10 | 8757434190 |
EAN | 9788757434194 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |