Market Research and Statistics

Af: Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
315,00 kr
På lager
ISBN
9788776757694

Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales.
En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode marketingplaner er, at man har viden og information. Meget information samles ind ved hjælp af eksterne datakilder, men ofte må man foretage egne undersøgelser – markedsanalyser.

Med dette andet bind i serien International Marketing and Sales sætter vi fokus på markedsanalyseprocessen, og vi gennemgår de væsentlige elementer i indsamling af information – både primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, udarbejdelse af spørgeskemaer og svarskalaer, databehandling samt en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer.

Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på de to første semestre, men kan nemt bruges på andre uddannelser.
 

Specifikationer
Undertitel International Marketing and Sales
Forfatter Kenneth Hansen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Product Type Bog
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 30. jun. 2010
Sideantal 182
Bredde 174
Højde 241
Dybde 12
Vægt 400
Første udgave 2010
Oplagsdato 27. jul. 2018
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788776757694
ISBN-10 8776757694
EAN 9788776757694
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Clem Luxford
Artist - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.