Marketing 3.0

Af: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
498,75 kr
På lager
ISBN
9788711411841

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Specifikationer
Forfatter Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 11. aug. 2010
Sideantal 202
Bredde 159
Højde 233
Dybde 18
Vægt 503
Første udgave 2010
Oplagsdato 21. nov. 2012
Oplag 2
Udgave 1
EAN 9788711411841
Sprog dan
Orignalsprog eng
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.