Markedsføring

Af: Kim Buch-Madsen
78,75 kr
På lager
ISBN
9788759308455
Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.

Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.

Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
Specifikationer
Undertitel klart og koncentreret
Forfatter Kim Buch-Madsen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Ukendt
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. jan. 2005
Sideantal 216
Bredde 154
Højde 230
Dybde 16
Vægt 362
Første udgave 0
Oplagsdato 16. mar. 2009
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788759308455
ISBN-10 8759308451
EAN 9788759308455
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.