Markedsføring
78,75 kr
På lager
ISBN
9788759308455
Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
| Undertitel | klart og koncentreret |
|---|---|
| Forfatter | Kim Buch-Madsen |
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Salg og marketing |
| Varegruppe | Ukendt |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 25. jan. 2005 |
| Sideantal | 216 |
| Bredde | 154 |
| Højde | 230 |
| Dybde | 16 |
| Vægt | 362 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 16. mar. 2009 |
| Oplag | 3 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788759308455 |
| ISBN-10 | 8759308451 |
| EAN | 9788759308455 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




